Algemene voorwaarden

Tevreden:

Wij stellen het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van ons verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat wij beter op uw wensen en behoeften kunnen ingaan.

Uiteraard horen wij het heel graag dat u tevreden over ons bent, wij zullen hier te allen tijde onze uiterste best voor doen. Wij stellen het dan ook zeer op prijs als u een referentie op onze mail wilt achterlaten.

Vertel het anderen en volg ons via Facebook en Instagram

Ontevreden:

Hoewel wij er alles aan doen om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval stellen wij het zeer op prijs dat u contact met ons opneemt, zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen.

Verhindering:

Alle behandelingen vinden op afspraak plaats en vragen om een nauwkeurige planning. Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij u vriendelijk om minimaal 48 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Bij niet tijding annuleren is onze behandelruimte leeg en onze tijd verloren. Hierdoor zijn we genoodzaakt om u 50% van de basis behandeling in rekening te brengen. Beauty Calumma hoopt hierbij op je begrip.

Tijdsplanning:

Daar wij er naar streven dat een behandeling zo aangenaam en met zoveel mogelijk rust verloopt raden wij u aan om ongeveer 5 minuten van te voren aanwezig te zijn. Komt het toch eens voor dat u te laat bent, dan zullen wij u behandelen tot de afgesproken tijd.

Betaling- en parkeermogelijkheden:

U kunt bij ons zowel met contant of per pin betalen. U kunt voor de deur en in de gehele straat en omgeving gratis parkeren.

Privacy:

We vragen de volgende gegevens: naam, adres, telefoonnummer, e-mail adres en geboortedatum. Deze gegevens hebben wij nodig bij het maken van een afspraak, zodat we weten wie de behandeling boekt, of je al eerder bij ons bent geweest (of je in het systeem staat, dit voorkomt dubbele invoer).

Het e-mail adres gebruiken we om de afspraak 2× aan je te bevestigen en om via e-mail of een vergelijkbaar systeem onze nieuwsbrief toe te zenden.

Uw persoonlijke gegevens worden door Beauty Calumma niet verstrekt aan derden.

Hygiëne:

Bij Beauty Calumma gaan we zorgvuldig om met de hygiëne en veiligheid. We werken met handschoenen, desinfecteren alle instrumenten in de ultrasoon, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft.

Scholing en Training:

Regelmatig gaan onze specialistes naar cursussen om nieuwe technieken onder de knie te krijgen of naar leveranciers om productkennis up to date te houden. Het kan daarom zijn dat uw vaste specialiste er een keer niet is, zij zal dit bij het maken van uw vervolgafspraak melden.

Producten retourneren/ruilen:

Heeft u per ongeluk het verkeerde product meegenomen? Ruilen is mogelijk indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is binnen 7 dagen. Afgeprijsde producten alsook acties of aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Allergie:

Indien er sprake is van een allergische reactie van een product voor thuis, kunt u met uw product terug komen en zullen we samen kijken welk ander product geschikt is voor uw huid.

Uw afspraak:

Wanneer wij in het bezit zijn van uw e-mailadres ontvangt u enkele dagen voorafgaand aan de afspraak een reminder per mail. Wij willen u verzoeken zelf verantwoordelijk te zijn voor het noteren van de afspraak in uw agenda en de reminder mail slechts als herinnering te gebruiken en niet als bevestiging.

Aansprakelijkheid:

De schoonheidssalon is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de schoonheidsspecialiste is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Het schoonheidssalon is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar het salon.

Beschadiging & diefstal:

Het schoonheidssalon heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. het schoonheidssalon meldt diefstal altijd bij de politie.